«Ренесанс Капітал Груп»

«Renaissance Capital Group»

Житомирська кондитерська фабрика виводить на ринок новий бренд «Zhytomir Sweets»

 

Житомирська кондитерська фабрика запустила процес ребрендингу. У новий рік компанія увійде з новим ім'ям і це не просто зміна логотипу, дизайну упаковки або фірмового стилю. Це абсолютно нове сприйняття для відомого українського кондитерського бренду.

Сьогодні Житомирська фабрика - це не просто кондитерське підприємство з 70-річною історією та продукцією, смак якої знайомий поколінням. Сьогодні компанія займає лідируючі позиції на ринку і є одним з найбільших експортерів кондитерської продукції, поставляючи солодощі до 37 країн світу. Враховуючи такі фактори, підприємство постало перед необхідністю створення сильного українського європейськи орієнтованого кондитерського бренду, який впевнено займе своє місце на ринку. Тому зараз компанія запустила процес ребрендингу, в рамках якого виводить на ринок новий бренд «Zhytomir Sweets». Новий бренд під єдиним ім'ям і концепцією об'єднає всі раніше відомі торгові марки підприємства.

Що ж змінилося? По-перше, новий бренд отримав ім'я «Zhytomir Sweets» і логотип у вигляді ромба з округленням «боками». Усередині логотипу значиться назва бренду і рік заснування підприємства. По-друге, новий фірмовий стиль отримав такий елемент, як патерн - візерунок з повторюваними елементами, спеціально розроблений художниками для бренду «Zhytomir Sweets». Але найголовнішою зміною у процесі ребредингу є нова сучасна ідентифікація, яка знайшла своє відображення у всіх сферах діяльності компанії: від стилю корпоративних матеріалів і до дизайну етикету продукції.

Продукція «Zhytomir Sweets» вже почала з'являтися на прилавках магазинів. Також нещодавно новий бренд був успішно представлений на міжнародній кондитерській виставці в Дубай.

 

Головна » Прес-центр » Новини » Житомирська кондитерська фабрика виводить на ринок новий бренд «Zhytomir Sweets»